1 sierpnia na profilu Tigera na Instagramie pojawiła się grafika przedstawiająca środkowy palec obwiązany kokardką z napisem: „1 sierpnia Dzień Pamięci” i „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. W sieci wybuchła fala oburzenia. Po kilku godzinach firma przeprosiła i zapowiedziała wyciągnięcie konsekwencji wobec pracowników odpowiedzialnych za reklamę.

„Dzisiaj kontrowersje wywołała pewna reklama odwołująca się do wybuchu Powstania Warszawskiego, które pochłonęło życie prawie 200 tys. osób”…

Michał Rachoń reaguje na skandaliczną "reklamę… przez PolandTV
Więcej:

Kpiny z pomordowanych dzieci i kobiet w Powstaniu Warszawskim. Kpiny z katastrofy smoleńskiej. Wypijesz jeszcze Tigera?

Komentarze:

komentarzy

3 KOMENTARZE

  1. ty tępa lewacka qrwo….. jak na prawdę jesteś z Warszawy to wiesz co cię w nie dalekiej przyszłości czeka babilońska qrwo….i szybkiego powrotu do zdrowia życzę!!!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here