„Gazeta Wyborcza” przyznaje się do kłamstwa. Dziennik przeprasza Antoniego Macierewicza!

0
14503

Poniedziałkowe wydanie „Gazety Wyborczej” przynosi opublikowane na pierwszej stronie dziennika przeprosiny. Wydawca organu z ulicy Czerskiej, spółka Agora S.A. kaja się za podanie nieprawdziwych informacji uderzających w dobre imię ministra Antoniego Macierewicza.

Inkryminowany artykuł został opublikowany na łamach „Wyborczej” 29 lipca 2008 roku. Teraz wydawca dziennika musi przepraszać za niegodne insynuacje wymierzone w ministra Antoniego Macierewicza.

Jak czytamy w poniedziałkowym wydaniu michnikowego dziennika: Spółka Agora S.A.  – wydawca dziennika „Gazeta Wyborcza” przeprasza Pana Antoniego Macierewicza i wyraża ubolewanie za dopuszczenie do publikacji nieprawdziwej i szkalującej jego dobre imię informacji, że Pan Antoni Macierewicz „wsadził do państwowych spółek swojego bratanka, kolegów z komisji ds. WSI i dawnych znajomych”, zawartej w artykule pt. „Drużyna Macierewicza – ile cię trzeba cenić”, zamieszczonym w ww. gazecie z dnia 29 lipca 2008 roku. Wydawca „Gazety Wyborczej” Agora S.A.

Z pewnością na Czerskiej robi dziś furorę hasło – nie lubię poniedziałku!

Jednak już na drugiej stronie dziennika „Wyborcza” deklaruje wprost – przeprosiny zamieszczamy, ale „nie oznacza to, że zgadzamy się z interpretacją faktów i prawa przyjętą w tej sprawie przez sąd”. Dalej jest jeszcze ciekawiej: „przegranie cywilnej sprawy z Antonim Macierewiczem, który w obszernym artykule zdołał zakwestionować jeden wyraz, nie przynosi nam wstydu. Sprawa ta kompromituje samego Macierewicza […]”.

„Nakazane przez sąd przeprosiny publikujemy bez takich forteli, w przekonaniu, że racja w tym sporze jest po naszej stronie” – kończy oświadczenie organ z ulicy Czerskiej.

Za: pch24.pl

Komentarze:

komentarzy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ