w

Dziewczyna szukająca „Vojtka” na YouTube to reklama polskiej firmy odzieżowej.

Chyba wszyscy, którzy aktywnie korzystający z mediów społecznościowych czy oglądający memy na portalach ze śmiesznymi obrazkami typu demotywatory, kwejk czy wykop (:P) natrafili na film o dziewczynie poszukującej Wojtka z Warszawy  i uwierzyli w romantyczną miłość oraz chcieli pomóc egzotycznej pannie.

Viralowy filmik na YouTube obejrzało ponad 1.600.000 osób. Jak się okazało była to po prostu reklama polskiej marki odzieżowej Reserved. Nie wiem czy takie wprowadzanie w błąd milionów ludzi będzie w Polsce dobrze przyjęte. Widocznie marketingowcy firmy Reserved stwierdzili, że nie „nieważne, co o mnie mówią, ważne, żeby mówili”. Polacy dali już jasny sygnał co sądzą o tego typu akcjach marketingowych. Pod pierwszym filmem były praktycznie same pozytywne komentarze, zaś pod filmem, na którym okazało się że jest to reklama przeważają wulgaryzmy i „łapki w dół”.

Zobaczcie filmy, pierwszy:

https://www.youtube.com/watch?v=HoUXt6pVeQ8

Drugi:

https://www.youtube.com/watch?v=pgSXZEDz-gA

I ostatni:

https://www.youtube.com/watch?v=-qpPXACkDaw

Co myślisz?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Ładowanie…

0

Unijne groźby: kto nie przyjmie imigrantów, ten poniesie KONSEKWENCJE!

Przed nami projekt dotyczący repolonizacji mediów! [WRESZCIE!]