Wybieracie na zakupy do Ikei? No to chyba warto, abyście wiedzieli, że Ikea wkroczyła na drogę światowego postępu. Co prawda wkroczyła na tę drogę już lata temu, ale teraz coraz śmielej nią podąża. Jeszcze co prawda nie w Polsce. W naszym kraju udaje się stopować nieco zapędy ideologiczne tego producenta i sprzedawcy mebli. Ale generalnie, jak widać po tym zdjęciu, propaganda homoseksualna wkroczyła już na dobre do oferty tego producenta i sprzedawcy mebli.
Już w roku 2008 również w polskiej edycji katalogu Ikea znalazło się zdjęcie dwóch homoseksualistów. Siedzieli oni przy stole i jedli, więc nic szczególnego, ale opis tego zdjęcia jednoznacznie mówił z kim czytelnik katalogu ma do czynienia. „Nie planujemy dzieci, mamy moje centrum dowodzenia – kuchnię, w ogrodzie mnóstwo ziół, które Steve zbiera, a ja ich używam, gotując” – opowiadał w opisie Ian. W katalogu było przedstawionych 12 różnych modeli rodzinnych, dwóch homoseksualistów to był wg Ikei jeden z tych modeli.
Oczywiście nie obyło się w naszym kraju bez reakcji środowisk katolickich, które nawoływały nawet do bojkotu zakupów w Ikei.
Ówczesna rzeczniczka sieci sklepów Ikea w Polsce tłumaczyła wówczas:
– Homoseksualizm jest jednym z elementów życia we współczesnym społeczeństwie. Nasza firma nie może tego nie dostrzegać.
Można się było z tym zdaniem zgodzić lub nie, ale czym innym jest dostrzeganie zjawisk, a czym innym ich propagowanie, a z tym właśnie mamy do czynienia w przypadku sieci Ikea.
Zdjęcie które ilustruje niniejszy artykuł znajduje się w katalogu Ikei wypuszczonym na Stany Zjednoczone. Jak widać koncern uznał, że tam już może sobie pozwolić na więcej, na dalszy krok, aby umacniać tamtejszą obyczajowość o nowe zjawiska i różnorodność. Homopropaganda jak widać ma się coraz lepiej, a dewastacja obyczajowości, jak również niszczenie tradycyjnego modelu rodziny odbywa się już również poprzez reklamy różnych produktów.
https://www.youtube.com/watch?v=_Zkk9V3lAn8
Za: dzienniknarodowy.pl