Onet-RAS Polska wstrzymuje w swoich mediach kampanię „Sprawiedliwe sądy” i przyznaje, że jej treść jest niezgodna z zasadami i wartościami niemiecko-szwajcarskiej grupy kapitałowej. Kampania nie ukaże się również w mediach Agory i „Dzienniku Gazecie Prawnej” – informuje branżowy portal press.pl.
„Zatrzymaliśmy emisję, ponieważ potwierdzenie realizacji kampanii było błędem. Treść kampanii nie jest zgodna z zasadami i wartościami Grupy Onet-RAS Polska (…). Szczerze żałujemy popełnionego błędu” – poinformowała „Presserwis” Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Onet-RAS Polska.
ZOBACZ: Szczyt absurdów? Niemieckie media używające określenia „polskie obozy koncentracyjne”?
Kampania nie ukaże się także w „Dzienniku Gazecie Prawej” o czym branżowy serwis Press poinformował Krzysztof Jedlak.
– Kampania nie ukaże się w mediach Agory – poinformowała również Malwina Kaźmierska specjalista ds. komunikacji korporacyjnej Grupy
Tymczasem spoty kampanii „Sprawiedliwe sądy” od 9 września br. emituje Polsat. Te same spoty emitowane są również stacjach grupy TVN oraz w Telewizji Polskiej.
Kampania PFN ws. sądów, zdaniem jej twórców, ma na celu wyjaśnienie polskiej i światowej opinii publicznej potrzeby reformy wymiaru sprawiedliwości w Polsce. Częścią kampanii są strony internetowe: sprawiedliwesady.pl i takjakbylo.pl, billboardy z hasłem: „Niech zostanie tak jak było. Czy na pewno tego chcesz?”, reklamy w telewizji.
Misją powołanej latem zeszłego roku Polskiej Fundacji Narodowej jest budowa pozytywnego wizerunku Polski w kraju i za granicą. Kampania „Sprawiedliwe sądy ruszyła 8 września br.
press.pl
Za: TVP.info
Jeden komentarz
Dodaj odpowiedźJeden ping
Pingback:CBA zatrzymało byłe kierownictwo Radia Olsztyn S.A! Oto jak działały media za czasów PO/PSL! | PrawicowyInternet.pl