Onet-RAS Polska wstrzymuje w swoich mediach kampanię „Sprawiedliwe sądy” i przyznaje, że jej treść jest niezgodna z zasadami i wartościami niemiecko-szwajcarskiej grupy kapitałowej. Kampania nie ukaże się również w mediach Agory i „Dzienniku Gazecie Prawnej” – informuje branżowy portal press.pl.

„Zatrzymaliśmy emisję, ponieważ potwierdzenie realizacji kampanii było błędem. Treść kampanii nie jest zgodna z zasadami i wartościami Grupy Onet-RAS Polska (…). Szczerze żałujemy popełnionego błędu” – poinformowała „Presserwis” Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Onet-RAS Polska.

ZOBACZ: Szczyt absurdów? Niemieckie media używające określenia “polskie obozy koncentracyjne”?

Kampania nie ukaże się także w „Dzienniku Gazecie Prawej” o czym branżowy serwis Press poinformował Krzysztof Jedlak.

– Kampania nie ukaże się w mediach Agory – poinformowała również Malwina Kaźmierska specjalista ds. komunikacji korporacyjnej Grupy

Tymczasem spoty kampanii „Sprawiedliwe sądy” od 9 września br. emituje Polsat. Te same spoty emitowane są również stacjach grupy TVN oraz w Telewizji Polskiej.

Kampania PFN ws. sądów, zdaniem jej twórców, ma na celu wyjaśnienie polskiej i światowej opinii publicznej potrzeby reformy wymiaru sprawiedliwości w Polsce. Częścią kampanii są strony internetowe: sprawiedliwesady.pl i takjakbylo.pl, billboardy z hasłem: „Niech zostanie tak jak było. Czy na pewno tego chcesz?”, reklamy w telewizji.

Misją powołanej latem zeszłego roku Polskiej Fundacji Narodowej jest budowa pozytywnego wizerunku Polski w kraju i za granicą. Kampania „Sprawiedliwe sądy ruszyła 8 września br.
press.pl

Za: TVP.info

Komentarze:

komentarzy

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here