W tych trudnych czasach zamiast wspierać niemiecką gospodarkę lepiej robić wszystko, aby pomagać naszym lokalnym przedsiębiorcom. Wybierając miejsce na zakupy lepiej wybrać sklep z polskim kapitałem zamiast niemiecki market wyprowadzający zyski do Niemiec! Jednym z wyborów może być polski market Dino.

https://www.facebook.com/mwosPL/photos/a.1102734299871452/1924898547655019/?type=3&__xts__%5B0%5D=68.ARAE4bHPNyv4v-TjoVQKJYmKxL6BFiNs2GkWZMPKP0LodC1fsyIDcQJTj_Zq7GItSHaKAbGmB5ZKlWDzZ4AZMbITD4Txsig6-KtxjL345t-JAXwUbklSj7m66u9obGxz5PVDPtxv3dNJOun_Zt0BNkyLkBw0t1giME1zCrZ79hP6iiiDG3ZhQGHtzajLnRiP92JjJrh0Rq9qNDUnK8d5xbipC0oSx-txhk8bHDycJnt2xoTpV3P92d2dyWH5_dqy6b6dmX5RbUlaiQ3jfZ50YWJwVIOSTejkhtwYN1YAgpjpfumuJndM9D-KcCLK9paEv22eAYfZpXvL5td8mNjY-00peQ&__tn__=-R

Dziś Dino Polska jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci supermarketów w Polsce. Posiadamy ponad 1000 placówek zlokalizowanych w województwach: wielkopolskim, dolnośląskim, lubuskim, opolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, śląskim, mazowieckim, zachodniopomorskim, świętokrzyskim, małopolskim i pomorskim.

Sklepy Dino są zlokalizowane głównie w małych i średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast. Sklepy Dino oferują klientom ok. 5 tys. pozycji asortymentowych, a każdy z nich posiada stoisko mięsne z obsługą, w którym można kupić mięsa, wędliny oraz przetwory mięsne dostarczane głównie z Zakładów Mięsnych Agro-Rydzyna, których Dino Polska jest właścicielem oraz wyłącznym dystrybutorem produktów mięsnych i wędlin pod tą marką od 2010 (wykup udziałów rozpoczęto w 2003). Na koniec 2019 Dino liczyło 1 218 sklepów i wzrosło o 243 nowe punkty w ciągu dwunastu miesięcy.

 

Komentarze:

komentarzy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here